اخباراردبیل

جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد استان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل، جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان اردبیل با حضور آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل و دیگر مسئولان در روز شنبه بیست و چهارم شهریور ماه برگزار شد.

در این جلسه، مدیر بنیاد استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد، به برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهدویت به صورت حضوری اشاره کرد و افزود: در این دوره‌ها، اساتید مرکز تخصصی مهدویت حضور یافته و به آموزش مربیان پرداخته‌اند.

وی همچنین به فعالیت‌های شهرستان پارس‌آباد به عنوان یک شهرستان شاخص در حوزه فعالیت‌های مهدوی اشاره کرد و گفت: پارس‌آباد تنها شهرستان استان است که دوره‌های تربیت مربی مهدویت را برگزار کرده است.

در ادامه، مدیر بنیاد شهرستان پارس‌آباد گزارشی از فعالیت‌های این شهرستان ارائه داد و به نیازمندی‌های بنیاد اشاره کرد.

آیت‌الله عاملی امام جمعه اردبیل، در این جلسه بر اهمیت برگزاری دوره‌های تربیت مربی و کار با نوجوانان به صورت مستمر تاکید کرد و از فعالیت‌های بنیاد استان و شهرستان پارس‌آباد ابراز رضایت کرد.

در نهایت، با مصوبه جلسه، مقرر شد مکانی برای بنیاد شهرستان پارس‌آباد در نظر گرفته شود و مبلغی برای خرید تجهیزات به این بنیاد اختصاص یابد که این مصوبه نشان از حمایت مسئولان استان از فعالیت‌های مهدوی و اهمیت تربیت نسل جوان در این زمینه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا