اخبارخراسان شمالی

مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان شمالی، دفتر بنیاد شهرستان شیروان در روز جمعه ۹ ربیع برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی را برگزار کرد.

در این روز، بسته‌های فرهنگی به همراه شیرینی بین نمازگزاران نماز جمعه توزیع شد و به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) مراسم ویژه‌ای برگزار شد.

بدیعی معاون آموزشی شهرستان شیروان در خصوص برنامه های نهم ربیع در این شهرستان گفت: در عصر روز جمعه، زیارت آل یاسین به‌طور هم‌زمان در محل‌های امام زاده حمزه الرضا و مسجد جامع شهرستان شیروان برگزار شد. این مراسم به‌منظور تقویت معنویت و ارادت به اهل بیت (ع) برگزار شد و با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شد.

وی همچنین افزود: یک ساعت قبل از اذان مغرب، برنامه‌ای ویژه با عنوان “استفانه به امام زمان” در هر دو مکان مذکور اجرا شد. این برنامه با هدف دعا و نیایش به‌سوی امام زمان(عج) و تقویت ارتباط معنوی با ایشان برگزار شد.

بدیعی با اشاره به برنامه های محوری در مسجد جامع شیروان گفت: مراسمی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در مسجد جامع شهرستان شیروان با مداحی و جشن برگزار شد.

وی در ادامه افزود: پایان‌بخش این برنامه‌ها، توزیع چای و شیرینی بین عموم مردم در بعد از ظهر روز جمعه بود. این اقدام به‌منظور قدردانی از حضور مردم و افزایش حس همبستگی اجتماعی انجام شد و با استقبال گرم شرکت‌کنندگان همراه بود.

مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد مراسم معنوی و فرهنگی به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) در شیروان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا