اخبارخراسان شمالی

حجت‌الاسلام نوری: جبهه مقاومت، کلید طلایی ظهور حضرت حجت (عج)

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه نماز جمعه روز جمعه بیست و سوم شهریور، خطبه های مهدوی را تشریح و تبیین کرد.

وی با اشاره به اهمیت جبهه مقاومت در عصر حاضر گفت: تاکید بر نقشی که جبهه مقاومت می‌تواند در فراهم کردن بستر مناسب برای ظهور حضرت حجت(عج) ایفا کند، اهمیت دارد و جبهه مقاومت با ایستادگی و تلاش‌های مستمر خود، می‌تواند زمینه‌ساز ظهور و تحقق وعده‌های الهی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اهمیت اتحاد و همبستگی در جبهه مقاومت، اظهار داشت که این همبستگی نه تنها قدرت مقابله با تهدیدات را افزایش می‌دهد، بلکه به تحقق اهداف بزرگ اسلامی و جهانی کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ضمن گرامیداشت این روز مهم گفت: روز نهم ربیع‌الاول به مشابه عید غدیر برای امام زمان (عج) است. این روز فرصتی برای عمل به روش و سیره حضرت مهدی(عج) و تجدید بیعت با اصول ایشان می‌باشد.

همچین وی در ادامه افزود: حضرت مهدی (عج) در بین ما حضور دارد و اعمال ما در زمان‌های مختلف بر ایشان عرضه می‌شود. که گاهی این اعمال می‌تواند قلب حضرت را به درد آورد و لزوم توجه به رفتارهای خود لازم است.

فایل خطبه های نماز جمعه :

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا