اخبارکردستان

پیروان صادق حضرت مهدی (عج) به دنبال یک وحدت عقلایی و معنوی هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در کردستان بیست و چهارم شهریورماه در دیدار جمعی از فعالین مهدویت استان اظهار داشت: زمانی که یک انسان هوس را پیروی نکرد و به دنبال وحدت به معنای واقعی باشد عقلش کامل می‌شود.

وی با بیان اینکه پیروان صادق حضرت مهدی(عج) به دنبال یک وحدت عقلایی و معنوی هستند، افزود: فلسفه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) یک نهاد مردمی است؛ لذا کارهایی که در زمینه مهدویت انجام می‌شود، باید مردمی باشد و این مردمی بودن تقویت شود.

وی ادامه داد: باید برای ظهور امام مهدی(عج) دعا کنید و سفارش بنده به خواندن دعاهای ندبه و آل یاسین است؛ چون پرمعنا و پرصلابت است.

وی با بیان اینکه اهل تذهیب و اهل اخلاق بودن یکی دیگر از نشانه‌های راستین پیروان امام‌ زمان(عج) است، افزود: باید همواره و در همه حال به یادش باشیم تا پایمان نلغزد؛ زیرا کسی که ادعای پیرو راستین امام زمان(عج) می‌کند باید همیشه به یادش باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: به مهدویت باید عمق دهیم؛ چون انسان مهدوی، همواره در جستجوی علم و دانش است و کتاب‌های فراوانی را مطالعه می‌کند تا به درک عمیق‌تری از زندگی و معارف الهی برسد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا