اخبارخراسان شمالیمسابقات و فراخوان ها

مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» به مناسبت نهم ربیع الاول برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خراسان شمالی، مسابقه کتابخوانی با عنوان «در امتداد ظهور» به مناسبت نهم ربیع الاول از بیست و دوم شهریور ماه تا سی ام شهریور ماه برگزار می شود.

وحید محمدی معاون فرهنگی بنیاد استان خراسان شمالی اعلام کرد: مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» به مناسب آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ انتظار و افزایش آگاهی عمومی در خصوص معارف مرتبط با ظهور حضرت مهدی(عج) طراحی شده است.

محمدی ضمن اشاره به اهمیت ترویج معارف مهدوی درباره منبع مسابقه گفت: منبع مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور»، کتاب “نهم ربیع (چیستی؟ چگونگی؟چرایی؟)” است که به تبیین و تشریح آموزه‌های مهدوی در سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) می‌پردازد. امیدواریم با مشارکت گسترده علاقه‌مندان، گامی مؤثر در ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برداریم.

وی گفت: نتایج مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» در هفته وحدت اعلام خواهد شد. این برنامه با هدف تداوم آگاهی‌بخشی و ترویج فرهنگ مهدوی در میان علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه ترتیب داده شده است.

مخاطبان گرامی، لطفاً تنها یک عدد پنج رقمی که جواب مسابقه است را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۲ ارسال کنید. برای دریافت سوالات اینجا و منبع  اینجا کلیک کنید.

همچنین برای اطلاع از نتایج مسابقه و سایر برنامه های فرهنگی بنیاد به کانال https://eitaa.com/bm_nkhsh مراجعه کنید.

مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» به مناسبت نهم ربیع الاول برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا