اخبارالبرز

آموزش های یک روزه مهدویت درشهرستان کوهسار آغاز شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز، اولین دوره آموزشی یک روزه مهدویت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان کوهسار در تاریخ بیست و نهم خرداد ماه برگزار شد.

طرح دوره های یک روزه آموزشی مقدماتی معارف مهدویت به صورت فشرده و کوتاه ویژه ادارات و نهادهای دولتی و با هدف ارتقاءسطح علمی مهدویت در بین کارمندان و کارکنان دولت، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان کوهسار اجرا شد.

در اولین روز از این طرح، حجت الاسلام عسکری مدیر بنیاد استان البرز و حجت الاسلام محمدی امام جمعه کوهسار و فلاحت پیشه شهردار این شهرستان حضور داشتند.

در ابتدا حجت الاسلام عسکری ضمن تشکر از امام جمعه و شهردار کوهسار بابت توجه ویژه به موضوع مهدویت و برگزاری این جلسات، به اهمیت شناخت معارف مهدویت و ایفای نقش آحاد جامعه به ویژه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعنوان نظامی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی موعود(عج) است پرداخت و گفت: با وجود اینکه در همه ادیان و مذاهب اعتقاد به منجی وجود دارد اما دشمن همه تلاش خود را روی مهدویت مورد نظر ایران اسلامی که برگرفته از آموزه های اسلام ناب محمدی و آیات و روایات مستند و معتبر اسلامی می باشد متمرکز کرده است و با ایجاد شبهه در این عرصه سعی دارد افکار مردم جامعه و به ویژه قشر جوان را از این مسیر منحرف نماید.

وی ادامه داد: وظیفه همه ماست که با توجه به ترفندهای دشمن و مقتضیات زمان اطلاعات خویش در این زمینه را متناسب با جهت گیری های دشمنان به روز کنیم تا دشمن نتواند مهدویت انحرافی مورد نظر خویش را به خورد فرزندان ما بدهد.

در پایان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز گفت: با برگزاری جلسات معرفتی و مهدوی می توان مردم جامعه را نسبت به مهدویت آگاه و آنان را در مقابل دشمنان و آسیب ها به سلاح علم و معرفت مجهز کرد.

آموزش های یک روزه مهدویت درشهرستان کوهسار آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا