اخباریزد

اولین جلسه توجیهی داوطلبان برپایی ایستگاه سه شنبه های مهدوی یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، اولین جلسه توجیهی داوطلبان برپایی ایستگاه سه شنبه های مهدوی یزد با حضور حمید رستگاری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد و داوطلبان پذیرفته شده در عصر روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در محل بنیاد استان برگزار شد.

حمید رستگاری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد ضمن خیرمقدم و تبریک به داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه این طرح، گفت: داشتن معرفت نسبت به امام زمان(عج) نخستین گام برای توفیق سربازی و خدمت گذاری زیر پرچم ایشان است.

رستگاری افزود: سه شنبه‌های مهدوی، فرصتی برای خدمت عاشقانه به حضرت ولی عصر(عج) است و مجالیست برای یادآوری عزیزترینی که در این شلوغی‌های زندگی غریب‌ترین شده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد استان ضمن تاکید بر اهمیت صبر و بردباری در این مسیر، گفت: هدف سه شنبه های مهدوی این است که هر کس با هر توانی می‌تواند خدمتی به مردم ارائه دهد و این خدمات را نذر سلامتی امام زمان(عج) کنند، که ساده ترین و ابتدایی ترین این خدمات می‌تواند پذیرایی از مردم باشد.

حمید رستگاری بیان کرد: با لطف و عنایت خداوند متعال به زودی با صدور مجوز های لازم توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با همکاری بنیاد استان، محلات و مراکز مهم شهر یزد هر هفته سه شنبه ها، رنگ و بوی مهدوی می گیرد.

در ادامه مریم خانی زاده مسئول گروه سه شنبه های مهدوی یزد، تجربیات و ابتکارات خود را در برپایی سه شنبه های مهدوی در اختیار داوطلبان گذاشتند.

شایان ذکر است ۳۰ نفر در فراخوان جذب خادم المهدی (عج) سه شنبه های مهدوی یزد ثبت نام کردند که پس از انجام فرآیند مصاحبه، ۲۰ نفر برای برپایی ایستگاه های این طرح انتخاب گردیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا