آذربایجان شرقیاخبار

مراسم تجلیل از فعالان مهدویت استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از فعالان مهدویت استان با حضور حجت الاسلام سید حمید میرباقری و حجت الاسلام آقاجانی مدیر بنیاد استان و رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، روز شنبه نوزدهم اسفند ماه در استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام میرباقری با اشاره به حدیث شریف از امام صادق علیه السلام که می فرماید: لا و لَوْ أَدْرَکْتُهُ لَخَدَمْتُهُ أَیامَ حَیاتِی، خیر ، اگر دوران او را درک می کردم، همه‌ی زندگی ام را در خدمت به او می گذراندم، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم و احادیث بسیاری تاکید شده که در این ماه عزیز به مومنین و مظلومین بیشتر توجه کنید، با این مقدمه سوال بنده این است، مومن تر و مظلوم تر از امام زمان(عج) در این عالم کیست؟ توجه و کار برای امام زمان (عج) در این ماه مبارک از برترین اعمال است.

وی ادامه داد: در محضر امام صادق علیه السلام سوالی از امام زمان(عج) پرسیده شد که آیا امام زمان(عج) به دنیا آمده است یا نه؟ فرمودند نه، اگر دوران او را درک کنم تمام عمر خود را در خدمت او می گذرانم، این یعنی بالاترین عمل برای امام معصوم هم کار برای امام زمان(عج) است.

رحمتی با بیان اینکه منتظران امام عصر (عج) دو گروه هستند، گفت: عده ای از آنها مانند مجاهدان انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب، منتظران فعال هستند که برای ظهور حضرت ولی عصر تلاش می کنند و بستر را آماده می کنند، و گروه دیگر ساده اندیشان و کج اندیشانی هستند که تصور می کنند انتظار به این معناست که بنشینند و دست روی دست بگذارند تا حضرت ظهور کند.

وی ادامه داد: شهدا و جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رژمندگان همه وجودشان را فدا کردند تا مقدمه ظهور آقا باشد و امروز این وظیفه سنگین بر دوش ماست که با عملی کردن احکام دین و خدمت به مردم، این علم را به صاحبش برسانیم.

تجلیل از فعالان مهدوی تبریز

تجلیل از فعالان مهدوی تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا