اخبارقم

از فعالیت های دانش آموز مهدی یاور تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم، در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضور مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد استان قم در مدرسه شهیدان شعبان زاده از دانش آموز مهدوی یاور، امیرعلی اسعدی تجلیل شد.

حجت الاسلام محمدی مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد استان گفت: چندی پیش مطلع شدیم که دانش آموزی در مقطع ابتدایی به صورت خودجوش فعالیت های مختلف مهدوی را در کلاس شروع کرده است و با پشتکار ستودنی به دنبال گسترش فعالیت های مهدوی در مدرسه می باشد. امیرعلی اسعدی دانش آموز کلاس پنجم دبستان، ابتدا با تشویق والدین طرح سه شنبه های مهدوی را در کلاس راه اندازی کرد و هر سه شنبه به مادر خود پیشنهاد می داد که یک کیک یا شیرینی خانگی بپزد و آن را برای پذیرایی از دانش آموزان کلاس در سه شنبه های مهدوی بیاورد.

مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد استان قم در ادامه افزود: یکی دیگر از فعالیت های قابل توجه دانش آموز مهدوی، امیر علی اسعدی این است که قصه های مهدوی را با دقت مطالعه کرده و سپس آن داستان ها را برای دوستان خود تعریف می کند و از این طریق همکلاسی های خود را بیشتر با امام مهربانی ها حضرت مهدی(عج) آشنا می کند.

محمدی در پایان اظهار داشت: شناسایی دانش آموزان علاقه مند به فعالیت های مهدوی مهم است، هم از این جهت که مورد تشویق قرار گیرند و هم علاوه به پشتیبانی محتوایی از این دانش آموزان به فعالیت های مهدوی آنها هم جهت دهی هدفمند داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا