اخبارقم

نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی توسط بنیاد استان قم در مدارس برگزار شد

در تعدادی از مدارس شهر قم به همت واحد کودک و نوجوان بنیاد استان قم نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان مهدوی همراه با بخش ویژه محصولات فرهنگی برای دانش آموزان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم، در روزهای گذشته در تعدادی از مدارس شهر قم به همت واحد کودک و نوجوان بنیاد استان قم نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان مهدوی همراه با بخش ویژه محصولات فرهنگی برای دانش آموزان برگزار گردید.

حجت الاسلام محمدی مسئول واحد کودک و نوجوان بنیاد استان قم گفت: در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و ایجاد شور مطالعه در بین دانش‌آموزان، از ۱۳ اسفند طرح برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی در تعدادی از مدارس شهر قم اجرا گردید. در این نمایشگاه‌های کتاب تلاش ما بر این بود که کتاب‌های معتبر مهدوی و متناسب با سن دانش‌آموزان، در قالب نمایشگاهی کوچک برای مخاطبان کودک و نوجوان گردآوری شوند و در دسترس آنان قرار گیرد، تا دانش آموزان عزیز و معلمان محترم ضمن آشنایی با تالیفات متنوع مهدوی، کتاب های مناسب با سن و نیاز خود را به راحتی تهیه کنند.

محمدی در ادامه افزود: از جمله طرح های تشویقی ما برای ایجاد شرایط مناسب برای تهیه کتاب های مهدوی توسط دانش آموزان، قرار دادن تخفیف های ویژه برای خرید کتاب مهدوی بوده است و در کنار طرح های تخفیفی به موضوع مهم تنوع قالب های کتاب های مهدوی مانند کتاب هایی با محوریت: داستان، شعر، رنگ آمیزی، سرگرمی و پرسش و پاسخ های مهدوی ،توجه شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از مدارس پیشتاز در موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب افزود : امیدواریم با همت و همراهی دیگر مدارس بتوانیم طرح برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی را به صورت مرحله به مرحله در مدارس مختلف استان اجرا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا