اخبارتهران

دیدار حجت الاسلام قرائتی با مسئولین قرارگاه های استان تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران، همزمان با سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئولین قرارگاه های فرهنگی انتظار تهران روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در تالار فرهنگ تهران با استاد و مفسر قرآن کریم حجت الاسلام والمسلمین قرائتی دیدار کردند.

در این ملاقات آکنده از مهر و صفا، ابتدا آقابابایی مدیر بنیاد استان تهران در سخنان کوتاهی از حجت الاسلام قرائتی رئیس هیات امنای بنیاد برای حضور در این مراسم تشکر کرد و گفت: به حول قوه الهی در سومین سال از مسئولیتم در بنیاد استان تهران موفق شدیم علاوه بر ایجاد دفتر بنیاد در هشت شهرستان تابعه استان با هدف ایجاد شبکه فعالین مهدوی تعداد ۳۵ قرارگاه فرهنگی انتظار در شهر تهران، پرند، باغستان و شهریار ایجاد کنیم.

در این شبکه فعالان مهدوی صدها فعالیت فرهنگی، آموزشی، تبلیغی و ترویجی با موضوع مهدویت انجام می‌شود. قرارگاه ها شبکه مردمی مهدویت بوده و بانوان علاقمند و داوطلب به صورت افتخاری قرارگاه ها را مدیریت می‌کنند که امروز اینجا جمع شده اند. در هر قرارگاه تعدادی مربی با آموزش دوره های تربیت مربی بزرگسال و کودک و نوجوان مورد سازماندهی بوده و مشغول فعالیت می‌باشند. بنیاد استان تهران حدود دویست نفر مربی دارد و تعداد ۱۸۰ نفر هم مربیان جدیدی هستند که در حال حاضر در دوره تربیت مربی بزرگسال شرکت دارند.”

سپس حجت الاسلام قرائتی با تمجید از تلاشگران عرصه مهدویت و مسئولین قرارگاه های فرهنگی انتظار تهران در سخنان کوتاهی گفت: توفیق خدمت به بهترین مخلوق جهان هستی حضرت مهدی(عج) و بهترین کارها نماز و قرآن از جمله نعمت های ویژه خداوند است که نصیب هر فردی بشود، باید قدر بداند و شکر این نعمت را پاس داشته باشد.

در ادامه مراسم از فعالان قرارگاه ها تقدیر به عمل آمد.

دیدار حجت الاسلام قرائتی با مسئولین قرارگاه های استان تهراندیدار حجت الاسلام قرائتی با مسئولین قرارگاه های استان تهران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا