اخبارقم

جلسه هماهنگی اجرای جشن های خیابانی در دهه مهدویت بنیاد استان قم

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم، در آستانه آغاز دهه مبارک مهدویت جلسه هماهنگی ویژه برنامه های مهدوی خیابانی در محل بنیاد استان قم در تاریخ  بیست و پنجم بهمن ماه برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام محمدی مسئول کودک و نوجوان بنیاد استان گفت: مخاطبان را در یک نگاه می توان به دو دسته تقسیم کرد گروهی که در مجالس اهل بیت(ع) شرکت می کنند و حتی عاشقانه دنبال محل های برگزاری مجالس مذهبی مانند: مساجد، مهدیه ها و حسینه ها هستند تا در آن مجالس شرکت کنند و گروه دیگر افرادی هستند که به هر دلیلی امکان شرکت در محل های برگزاری مجالس مذهبی برای آنها محیا نیست که اجرای ویژه برنامه های خیابانی فرصت شرکت در مجالس مهدوی را برای این عزیزان فراهم می کنند.

وی افزود: در طرح جشن های مهدوی خیابانی مخاطب اصلی و مورد هدف ما بیشتر مخاطبان کودک و نوجوان می باشد که این طرح با همکاری گروه های با تجربه و دغدغه مند مانند: گروه تبلیغی کریم اهل البیت(ع) و گروه فرهنگی میعاد اجرا خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: از جمله برنامه های طرح جشن های خیابانی اجرای جنگ شادی کودک و نوجوان؛ مشاوره و پرسش و پاسخ ؛ میز مطالعه و ایستگاه صلواتی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا