اخبارخوزستان

شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان خوزستان برگزار شد

شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان خوزستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و به همراه جمعی از مدیران و مسئولین فرهنگی دستگاه ها در دفتر بنیاد برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان، نشست شورای سیاستگذاری مهدویت سه شنبه دهم بهمن با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و با حضور جمعی از مدیران و مسئولین فرهنگی دستگاه ها در دفتر بنیاد برگزار شد.

شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان خوزستان برگزار شد

در ابتدای شروع جلسه سوره ای از قرآن کریم تلاوت شد و سیداحمد پورفرجی مدیر بنیاد استان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت های گذشته و پیش رو بنیاد را تشریح کرد و مدیران و مسئولین فرهنگی دستگاه ها ضمن تشریح گزارشات و فعالیت های انجام شده به ارائه برنامه های پیش رو در گرامیداشت دهه مهدویت پرداختند.

سیداحمد پورفرجی با اشاره به اینکه قریب به سیصد مربی معارف مهدوی تربیت شده و با تأکید بر اینکه برای اقشار گوناگون برنامه‌های اختصاصی برگزار خواهد شد، افزود: برپایی نمایشگاه مهدوی، انشا مهدویت، برگزاری سلسله نشست ها، برگزاری پویش و مسابقات در فضای مجازی، جلسات روشنگری و پرسش و پاسخ، توزیع اقلام فرهنگی، حلقه های معرفتی، برگزاری همایش، تزئیین اماکن و مساجد و مناطق شهری و روستایی، تجلیل از فعالان عرصه مهدویت، زنگ مهدویت در مدارس، صبحگاه مهدوی و همچنین تجلیل از سربازان مهدوی و… در سطح مدارس، دانشگاه ها، ادارات، نیروهای مسلح و حوزه های علمیه جزئی از برنامه‌های پیش رو در دهه مهدویت خواهد بود.

شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان خوزستان برگزار شد

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با استقبال از برنامه های پیش بینی شده بنیاد در گرامیداشت ایام دهه مهدویت، یادآور شد: در نظر داشته باشید برنامه های دهه ولایت و نیمه شعبان باید با حمایت اقشار گوناگون و توسط مردم اداره شود.

امام جمعه اهواز افزود: باید تمامی مساجد استان در دهه مهدویت برنامه های متنوعی داشته باشند و همچنین هر شهری در ایام تعیین شده برنامه و جشن متمرکزی در یک نقطه شهر برگزار کنند.

شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان خوزستان برگزار شد

در پایان مقرر شد طی یک نشست با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیران دستگاه ها برنامه های پیش رو در گرامیداشت دهه مهدویت بررسی و ابلاغ گردد.

شورای سیاستگذاری فعالیت های مهدوی استان خوزستان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا