آذربایجان شرقیاخبار

نشست مدیریتی مدیر بنیاد مهدویت استان با مدیر بنیاد غدیر آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان آذربایجان شرقی، نشست مدیریتی با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان و حجت الاسلام کاملی فر مدیر بنیاد فرهنگی غدیر استان، روز دوشنبه نهم بهمن ماه برگزار شد.

این جلسه که به منظور هماهنگی، همکاری و برنامه ریزی بیشتر برای اعیاد شعبانیه، خصوصا جشن نیمه شعبان، به دعوت مدیر بنیاد غدیربرگزار شده بود.

حجت الاسلام آقاجانی با تاکید بر برگزاری برنامه هایی مفید و هدفمند برای تمام اقشار جامعه، گفت: امروز رسانه دشمن قوی است و توانسته مخاطبان زیادی جذب کند، و در این رسانه ها محتوای غیر اخلاقی و غیر دینی بسیار بوده و مدام در حال شبه افکنی در اعتقادات و باورهای مردم هستند، به همین منظور ما باید برنامه هایمان را طوری برگزار کنیم که برای اقشار مختلف جامعه مفید باشد و سوال یا گره ذهنی از مخاطب رفع کند.

وی از چاپ جزوه “در انتظار وارث غدیر” توسط بنیاد استان خبر داد که در ایام نیمه شعبان بصورت مسابقه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

حجت الاسلام کاملی فر با تشریح برنامه های بنیاد غدیر از برنامه ای با عنوان ” امام مهدی وارث غدیر” و ” در انتظار وارث غدیر” خبر داده و گفت: عید غدیر فرصت خوبی برای معرفی امام زمان (عج) است، که باید در محتوای برنامه ها آورده شود.

در ادامه کارشناسان و اعضای جلسه برای همکاری بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نشست مدیریتی مدیر بنیاد مهدویت استان با مدیر بنیاد غدیر آذربایجان شرقی برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا