اخبارلرستان

کارگاه آموزشی جهاد تبیین شرکت‌های تابعه وزارت نفت لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان لرستان، کارگاه آموزشی جهاد تبیین شرکت‌های تابعه وزارت نفت با حضور حجت الاسلام والمسلمین چراغی مدیر بنیاد استان در تاریخ نهم بهمن ماه برگزار شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان لرستان در کارگاه آموزشی جهاد تبیین اظهار داشت: از مصادیق اقدامات دفاعی در راستای جهاد تبیین می‌توان به خنثی کردن اثر تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر افکار و اذهان عمومی اشاره کرد

چراغی با بیان اینکه امروز اقامه نماز و مهدویت یک راهبرد است و نیاز به تبیین دارد، گفت: با توجه به همگانی بودن مقوله‌های مهدویت و اقامه نماز باید اهمیت و جایگاه این دو را بیش از هر زمانی تبیین کرد و  صاحبان بیان و اندیشه با گفتن و نوشتن، رسانه‌ها با تحلیل، تولید محتوا و انتشار آن و دستگاه‌های اجرایی متناسب با کارکرد خود باید به انجام این وظیفه الهی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال به ابتذال کشاندن نسل جوان و جداکردن آنان از معنویت است، اضافه کرد: نباید در مقابل توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن غافل بود.

چراغی با بیان اینکه جهاد تبیین نیازمند چندین اقدام از جمله ایجابی است، تصریح کرد: در جهاد تبیین نخستین گام اقدام ایجابی مانند روایت درست و بیان حقایق مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا