اخبارکرمان

جلسه انس با مربیان بنیاد استان کرمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان، بعدازظهر روز سه شنبه ۲۶ دی ماه جلسه انس با مربیان بنیاد کرمان در محل مهدیه مسجد جامع کرمان با حضور مدیر بنیاد استان و تعدادی از مربیان بنیاد برگزار شد.

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام رنجبر کارشناس فرهنگ و آموزش بنیاد استان کرمان، پیرامون فعالیت‌های بنیاد با مربیان به گفتگو پرداخت و تعدادی از اندیشمندان غربی که قصد شناخت شیعه را داشته تا بتوانند شیعه را به جهان معرفی کنند به مربیان معرفی کرد و کتاب‌هایشان را نیز معرفی کرد.

وی گفت: از جمله این افراد شیعه پژوه دکتر دیوید کوک است که یکی از آثار وی به نام گفتمان آخرالزمانی معاصر مسلمانان می‌باشد که در این کتاب از ۶۵۱ منبع استفاده شده است. رنجبر نویسنده و محققین مهدی ستیز را نیز معرفی کرد و اهداف آنها را مبارزه با تفکر مهدوی دانست.

در ادامه حجت الاسلام عرب‌پور مدیر بنیاد استان کرمان پیرامون دو موضوع با مربیان به بحث و گفتگو پرداخت ابتدا هدف از جلسات انس ماهانه را مطرح کرد و به تبادل نظر پیرامون چگونگی برگزاری جلسات و مباحث قابل ارائه برای مربیان پرداخت.
عربپور مبحث روز و حمله سپاه پاسداران به مواضع اسرائیل را برای مربیان تشریح کرد و گفت: طبق آیات قرآن حکومت زمین از آن صالحان و شیعیان است پس مستکبرین عالم به صورت پنهانی و علنی وارد جنگ با شیعه می‌شوند زیرا تسلط و پیروزی شیعه در جهان را نمی‌پسندند با توجه به این تحلیل عملیات‌های غزه، عراق و یمن این‌ها همگی یک همخوانی با مقدمه سازی برای ظهور دارد و ان شاءالله همگی ما شاهد ظهور منجی عالم بشریت خواهیم بود.

جلسه انس با مربیان بنیاد استان کرمان برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا