اخبارچهارمحال و بختیاری

مراسم اعتکاف مهدوی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرکرد برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با ایام ماه مبارک و پر فضلیت رجب مراسم اعتکاف مهدوی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرکرد ویژه خواهران برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد کریمی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان با اشاره به برگزاری این مراسم نورانی و مهدوی گفت: مراسم اعتکاف فرصتی است برای دوباره‌ شدن و آغازی برای انجام کار ها، خلوتی با خود و دیدن آنچه از یاد رفته، یادآوری قرار با خدا و دعا برای ظهور امام زمان(عج)، و آنچه را می‌خواهی بدست‌ آوری و اندیشیدن به این‌که از کجا آمده‌ام و باید چه کارهایی انجام بدهم که بتوانم جلوی خداوند روسفید باشم.

وی افزود: چقدر زیبا و دلنشین است که بتوانیم در این مراسم نورانی و پر فضیلت اعتکاف، برای ظهور منجی دوعالم حضرت مهدی(عج) دعا کنیم و به خاطر داشته باشیم اعتکاف بهترین جایی می تواند باشد که با خود و خدای یکتا خلوت کنیم و یاد و خاطر آقا صاحب الزمان(عج) باشیم.

حجت الاسلام کریمی اظهار کرد: با توجه به علاقه و اشتیاق عاشقان اعتکاف مهدوی برای حضور در خلوت عاشقانه با خالق هستی و آقا صاحب الزمان(عج)، نشست های تخصصی مهدوی، مسابقات حضوری معارف مهدویت، قرائت دعاها و پاسخ به سوالات شبهات مهدوی از ویژه برنامه هایی هستند که در این مراسم اجرا خواهند شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم و ثبت نام اولیه مراسم اعتکاف در حال انجام است و پیش بینی می شود ۳۵۰ نفر از خواهران نوجوان، جوان و بزرگسال در  این مراسم معنوی و مهدوی شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا