اخبارکرمانشاه

برگزاری کارگاه مهدویت در سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، جلسه مهدویت سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام مسعود احمدی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه و نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونین و کارکنان، در روز پنج شنبه بیست و یکم دی ماه در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار گردید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

در این جلسه حجت الاسلام احمدی با تاکید بر آموزش مستمر مهدوی در بین کارکنان و همچنین مد نظر قرار دادن آموزه های مهدوی در برخورد با مراجعین گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری: ملت‌ها می‌توانند با اعتقاد به مهدویت از آن بهره‌های بالایی ببرند.

حجت الاسلام احمدی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که در هفدهم دی ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و چهار در جمع مردم سخنرانی فرمودند، گفت رهبری می فرمایند: این، یک میدان وسیع است. هر کس که در باطن و قلب و دل و جان خود، با این بزرگوار مرتبط باشد، بهره خودش را خواهد برد. البته، توجّه به کانون نور، باید توجّه حقیقی باشد. لقلقه زبان در این زمینه، تأثیر چندانی ندارد. اگر انسان، روحاً متوجّه و متوسّل شد و معرفت کافی برای خود به وجود آورد، بهره خودش را خواهد برد. این، یک میدان فردی و تکامل شخصی و معنوی است. جهت و وجهه دوم عبارت است از میدان زندگی اجتماعی و عمومی و آن چه مربوط به سرنوشت بشر و ملت‌هاست. در این زمینه، اعتقاد به قضیه مهدی و موضوع ظهور و فَرَج و انتظار، گنجینه عظیمی است که ملت‌ها می‌توانند از آن بهره‌های فراوانی ببرند.

مدیر بنیاد استان گفت: لزوم ایجاد کانون ها و دفاتر مهدویت در تمام ادارات احساس می شود. لذا ادارات با ایجاد کانون مهدویت و ارتباط موثر با بنیاد استان می توانند در حوزه مهدویت گام های مهم و اساسی را بردارند.

سپس نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: برگزاری دوره های مهدویت برای کارمندان می تواند علاوه بر تقویت روحیه مهدوی باعث ارتقاء بهره وری آنان در حوزه های کاری شان شود.

برگزاری کارگاه مهدویت در سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه برگزاری کارگاه مهدویت در سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه

برگزاری کارگاه مهدویت در سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا