اخبارتهران

دوره تربیت مربی بزرگسال بنیاد استان تهران آغاز شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران، دوره تربیت مربی بزرگسال بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران از امروز پنج شنبه هفتم دی ماه به مدت هشت هفته آغاز شد.

سیده وحیده حسینی مسئول واحد خواهران بنیاد استان تهران گفت: این دوره به صورت ۳۴ ساعت حضوری، ۱۲ ساعت مجازی و ۱۰ ساعت مطالعاتی برگزار می شود و کسانی که بتوانند حدنصاب نمره را کسب کنند، وارد دوره کارگاهی خواهند شد و در مرحله سوم با توجه به مجموع نمرات و علاقمندی می توانند گرایش خود را انتخاب کنند.

وی در افتتاحیه این دوره گفت: آرمان های یک جامعه بیانگر میزان رشد و بالندگی آن جامعه هستند و هر اندازه که متکی بر ارزش های والای الهی و انسانی بوده و افق وسیعتری را پیش روی داشته باشند، راه وصول به قله ی کمال و سعادت را هموارتر خواهند ساخت. نهاد تعلیم و تربیت، نهادی پایه ای است و یکی از وظایف مهم آن در جوامع ارزشی هدایت انسان به هستی متعالی یعنی حیات طیبه است. یکی از مهمترین عواملی که می تواند زمینه ساز ظهور امام عصر(ع) شود، ایجاد شناخت و معرفت نسبت به ایشان است و مربیان باید بسترهای تربیتی و روانشناختی را فراهم کنند تا جامعه را به سمت تعالی انسانی سوق دهند.

سیده وحیده حسینی گفت: بر اساس آیه یازده سوره رعد تا افراد تربیت نشوند و تحول و رشد نیابند جامعه نیز تحول و رشدی نخواهد یافت. زمینه سازی ظهور یعنی خودسازی و دیگر سازی.

حسینی گفت: در این دوره شما مربیان قرار است به یک جریان ملحق شوید و آن جریان زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

لازم به توضیح است این دوره با حضور ۲۰۰ نفر متربی تربیت مربی بزرگسال در دو شیفت صبح و عصر برگزار می شود که جلسه اول آن با تدریس حجت الاسلام رجبی با موضوع ضرورت طرح مباحث مهدویت و اضطرار نیاز به منجی در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا