اخبارلرستان

حضور مدیر بنیاد مهدویت لرستان در مجمع جوانان دفتر نماینده ولی فقیه

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین چراغی با جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان در خصوص اجرای برنامه های مهدوی و فرهنگی در تاریخ بیست و هشتم آذرماه دیدار کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان در مجمع جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: مساله مهدویت فراتر از یک شناخت و نوعی گرایش به حقیقت و کمال است که در وجود منتظران واقعی آن حضرت شکل می گیرد و این وظیفه بر دوش مسئولین است که با برگزاری دوره ها و نشست های مهدوی ویژه جوانان و نوجوان، مباحث مهدوی را در سطح شهرستان گسترش دهند.

وی افزود: منتظر حقیقی نه تنها به لحاظ اندیشه در پی شناخت امام عصر خویش خواهد بود بلکه در زندگی شخصی خود، از الگوی رفتاری و اخلاقی ایشان نیز بهره می برد و هرگونه انحراف اخلاقی را از زندگی خویش پاک می کند و جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان برای اعزام مدرس و مربیان، جهت برگزاری دوره ها و نشست های فرهنگی مهدویت ویژه کارکنان دستگاه اجرایی و خانواده ها در سطح روستاها و بخش های شهرستان آمادگی کامل را دارد.

همچنین قابل ذکر است که در این نشست در خصوص برگزاری دوره های تربیت مربی، اجرای برنامه های متنوع نیمه شعبان، کارگاه های آموزشی معارف مهدویت در سطح دستگاه های اجرایی، تولید محتوا بحث و تبادل نظر شد.

حضور مدیر بنیاد مهدویت در مجمع جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا