اخبارکرمانشاه

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، ایستگاه صلواتی بنیاد استان در ایام فاطمیه در محل بنیاد راه اندازی شد.

این ایستگاه صلواتی که در محل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه و دو محل دیگر با هدف شناخت انتظار در ایام فاطمیه برپا گردید، علاوه بر پذیرایی با چای، خدمات فرهنگی نیز به عزاداران ارائه می شود که از جمله آن می توان به توزیع دفترچه های یادداشت انتظار، کتاب و بروشور های مهدوی اشاره نمود.

حجت الاسلام مسعود احمدی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه در رابطه با برپایی ایستگاههای صلواتی با نام مبارک حضرت مهدی موعود(عج) گفت: برگزاری این گونه مراسمات در ایام فاطمیه و سایر مناسبتهای مذهبی باعث پررنگ شدن نام حضرت ولی عصر در یاد مردم شده و همچین می تواند خادم ساز باشد. بطوری که مردم با برپایی ایستگاه صلواتی وارد میدان شده و خودشان امورات پذیرایی را با شور و هیجان بدست می گیرند و این از برکات سفره حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار می باشد.

یادآور می شود ایستگاه های صلواتی در ساختمان واحد خواهران واقع در خیابان مطهری و ساختمان جدید بنیاد واقع در بلوار شهید مطاعی به پذیرایی از همشهریان پرداختند و تمام نذورات از محل کمک های مردمی تامین گردید.

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا