اخبارکرمانشاه

تشکیل کمیته ارزیابی مقالات مهدوی همایش مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، کمیته تخصصی ارزیابی مقالات همایش ملی مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی با حضور مصطفی کریمی رئیس خانه نخبگان شهرستان کرمانشاه، علی بهرامی معاون علمی سپاه ناحیه کرمانشاه، سید خسرو معراجی مسئول روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه و اعضای هیئت علمی و نخبگان دانشگاهی دومین جلسه خود را جهت بررسی همایش، شناسایی ظرفیت ها، تشکیل کمیته ارزیابی مقالات مهدوی و شرح وظایف هر کدام از اعضاء در بیست آذرماه در سالن جلسات دانشکده علوم اجتماعی کرمانشاه تشکیل داد.

در این جلسه افراد به بیان دیدگاههای خود پرداخته و شرح وظایف اعضای کمیته در خصوص چگونگی پذیرش و ارزیابی مقالات مهدوی مورد بررسی قرار گرفت.

مصطفی کریمی در این خصوص گفت: وظیفه ما صیانت از مقالات ورودی و سپس کمک به توزیع و اشاعه آن می باشد و باید با صبر و شکیبایی آن را مطالعه و بررسی نموده به طوری که خدایی ناکرده حق از کسی ضایع نشود.

سپس تاجه میری از اعضای خانه نخبگان گفت: با توجه به وجود رشته های متنوع انسانی در دانشکده های مختلف استان کرمانشاه ظرفیت بالایی در حوزه فعالیت مهدوی و مقاله مهدوی موجود می باشد. لذا برگزاری همایش هایی از این قبیل می تواند باعث شکوفایی استعدادهای مهدوی در بین دانشجویان و اساتید شده و تداوم اندیشه مهدویت را موجب گردد.

لازم به توضیح است: فراخوان مقاله، همایش کشوری مهدویت محور وحدت در مذاهب اسلامی با محورهای: مهدویت در منابع تفسیری اهل سنت و شیعه، بررسی دیدگاه های علمای معاصر اهل سنت در موضوع مهدویت و آخرالزمان، جایگاه اندیشه مهدویت و آخرالزمان در ایجاد و تداوم جریان مقاومت و استکبار ستیزی آینده جهان (سیمای حکومت امام مهدی علیه‌السلام) در منابع روایی مسلمین و … می باشد که با امتیاز ثبت ISC و نشریات علمی حامی همایش همراه است. علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی Https://mahdaviat.ir/sistan-va-baluchestan اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ضمناٌ زمان و مکان برگزاری چهارشنبه و پنج شنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در زاهدان، دانشگاه سیستان و بلوچستان و مهلت ارسال مقالات نیز تا ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا