اخبارکرمانشاه

دیدار اعضای بنیاد استان کرمانشاه با مدیر بنیاد شهرستان اسلام آباد غرب

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه، اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه با امام جمعه و مدیر بنیاد شهرستان اسلام آباد غرب دیدار کردند.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه و  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان اسلام آباد غرب در این دیدار عنوان گفت: در اسلام آباد ظرفیت بالایی برای فعالیت در حوزه مهدویت وجود دارد و ما با تعامل خوب و سازنده ای که با حوزه علمیه داریم با تشکیل کلاسها و برگزاری دوره های تربیت مربی توانسته ایم افرادی را جذب و آنان را به اعضای فعال بنیاد شهرستان تبدیل نماییم. همچنین از طریق روحانیون حوزوی، کلاسهای مهدوی در سطح مدرسه ها برگزار که بازخورد خوبی را  در بین دانش آموزان شاهد بودیم.

حسام احمدی عضو بنیاد استان کرمانشاه در این خصوص گفت: تشکیل کارگاههای مهدوی همچون قبل می تواند تاثیر گذار باشد بخصوص با پای کار آمدن طلاب حوزه علمیه شهرستان نیز می توان از ظرفیت تبلیغ مهدوی به بهترین نحو ممکن استفاده نمود.

در ادامه سید خسرو معراجی مسئول روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه با آرزوی موفقیت برای رئیس بنیاد اعلام داشت: وظیفه بنیاد استان، همکاری و همیاری با دفاتر شهرستان است و بنیاد استان کرمانشاه تمام تلاش خود را در خصوص تشکیل کارگاهها از طریق دفاتر شهرستانی خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا