حراج!

نماز و مهدویت

Original price was: 400,000 ریال.Current price is: 280,000 ریال.

جهت سفارش کتاب با شماره 02537254840 تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: حسن ملایی
ناشر: انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)
تعداد صفحه: 152
قطع کتاب: رقعی
نوع جلد: شومیز
شابک: 0-00-9814-622-978
شماره کتابشناسی ملی: ‭۷۵۹۵۴۵۰‬

بخشی از کتاب

دو مقوله نماز و مهدویت از موضوعات بسیار مهمی هستند که مطالعه اجمالی قرآن کریم و احادیث معصومین نیز به سهولت این ادعا را ثابت می‌کنند. پس از انقلاب اسلامی و به برکت حکومت اسلامی به این موضوع توجه زیادی شده و از جمله افرادی که در این مسیر زحمات زیادی را متقبل شده‌اند حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی هستند که با دو نهاد «ستاد اقامه نماز» و «بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود؟عج؟»، همواره پی‌گیر این دو موضوع مهم بوده و انصافاً در شناساندن بهتر نماز و مهدویت گامهای بزرگی را در کشور برداشتند.
در این میان آنچه کمبود آن احساس می‌شود ارتباط« نماز و مهدویت» و تأثیر متقابلی بوده که این دو بر طبق متون دینی بر رشد و شکوفایی یکدیگر داشته و کمتر مورد توجه واقع شده است. این در حالی است که اگر میزان تأثیر این دو مقوله بر همدیگر به صورت روشن و شفاف مورد بررسی قرار گیرد برای بالا بردن کارآیی هر کدام از آنها در جامعه به دیگری می‌توان تمسک جست.
نوشتار پیش رو برای جبران این خلأ سامان یافته و محتوای آن نیز بر اساس سالها تحقیق استاد قرائتی که در قالب کتاب و سخنرانی عرضه شده، تنظیم و تبویب گردیده است. امید آنکه این اثر نیز بتواند قدمی در راستای حضور پر رنگ نماز و مهدویت در جامعه اسلامی ما باشد؛ ان شاءالله.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نماز و مهدویت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا