اخبارهرمزگان

مدیر آموزش و پژوهش بنیاد کشور با سرپرست بنیاد استان هرمزگان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی پور مدیر آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور که به جهت حضور در مصاحبه تربیت مربی معارف مهدویت به بندرعباس آمده بود با امیرمحمد رضایی زارعی سرپرست و دیگر کادر بنیاد دیدار و گفت و گو کرد.

رضایی زارعی ضمن شرح عملکرد بنیاد استان به تشریح برنامه های پیش رو و درحال اجرای بنیاد پرداخت و گفت: با استقبال خوب علاقمندان حوزه مهدویت نسبت به حضور در اولین دوره آموزشی و تخصصی معارف مهدویت این دوره را به صورت مجازی و حضوری در بندرعباس برگزار خواهیم کرد.

در ادامه زینب علینژاد مسئول واحد خواهران بنیاد استان هرمزگان در این جلسه به شرح عملکرد بنیاد در حوزه خواهران و برنامه های پیش روی بنیاد در زمینه فعال کردن هر چه بیشتر نقش بانوان در ترویج فرهنگ و تربیت نسل مهدوی و منتظر اشاره کرد.

سپس حجت الاسلام عباسعلی پور ضمن تقدیر از برنامه های انجام شده و پیش روی بنیاد استان هرمزگان به اهداف و برنامه های پیش روی بنیاد و چشم انداز فعالیتی آن در سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: فعالیت های بنیاد در حوزه مهدویت را به سمت فعالیت های مبتکرانه به جهت جذب هرچه بهتر و بیشتر مخاطبین در رده های سنی مختلف کنید و نسبت به برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و آموزشی با محوریت مهدویت و مسائل اعتقادی و ارزشی برنامه هایی را تدارک ببینید.

وی گفت: برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت را که هم اکنون برای اولین بار در هرمزگان به جهت برگزاری در پیش گرفته اید که به نوبه خود کاری بزرگ و ارزشمند است را به صورت مداوم و ادامه دار و در سطوح متعدد برگزار کنید و دوره های آموزشی ویژه کودک و نوجوان و همچنین شبکه سازی و ساماندهی نیروهای فعال و علاقمند حوزه مهدویت را که شروع کرده اید با قدرت و به جهت اثر بخشی موثر و ماندگار ادامه دهید.

مدیر آموزش و پژوهش بنیاد کشور گفت: بنیاد در زمینه آموزش و به جهت تسهیل در امور و پیشبرد اهداف بنیاد استان هرمزگان همکاری ها و حمایت های لازم را در زمینه تحقق اهداف و برنامه های پیش روی اتخاذ خواهد کرد.

مدیر آموزش و پژوهش بنیاد کشور با سرپرست بنیاد استان هرمزگان دیدار کرد

مدیر آموزش و پژوهش بنیاد کشور با سرپرست بنیاد استان هرمزگان دیدار کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا