اخبارالبرز

جلسه مدیر بنیاد استان البرز با مدیرکل اداره اوقاف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز، جلسه حجت‌الاسلام عسکری مدیر بنیاد استان البرز با حجت الاسلام دشتکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، با هدف بالا بردن سطح تعاملات دو مجموعه، در تاریخ هشتم خرداد ماه برگزار شد.

در این دیدار مدیر بنیاد استان با اشاره به همکاری و مشارکت فعال اداره اوقاف و امور خیریه در برگزاری دوره تربیت مربی تخصصی مهدویت(طلیعه ۵)، با اهداء لوح تقدیر و تندیس بنیاد، از زحمات بی دریغ و خالصانه مدیر کل اداره اوقاف تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه عسکری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز، با اهداء حکمی به علی اکبری، که از فعالین مهدوی و کارمندان اداره اوقاف می باشد، وی را به عنوان رابط مهدوی در آن اداره معرفی کرد.

سپس وی از حجت الاسلام دشتکی خواست تا در راستای ترویج فرهنگ مهدویت، جهت برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی معارف مهدویت و سبک زندگی مهدوی، در بقاع متبرکه، مساعدت کند. و  موضوع ترویج وقف مهدوی را مطرح کرد، که با موافقت مدیر اداره اوقاف مصوب شد که به زودی، جلسه ای با حضور مربیان و فعالین مهدوی استان البرز، تشکیل و موضوع وقف مهدوی توسط حجت‌الاسلام دشتکی تبیین شود.

جلسه مدیر بنیاد استان البرز با مدیرکل اداره اوقاف برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا