اخبارگلستان

دوره آموزشی طرح یاران موعود دانشجویی در گرگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان گلستان، دوره آموزشی طرح یاران موعود دانشجویی، ویژه دانشجو معلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان گرگان و با تدریس حجت الاسلام و المسلمین دکتر خادمیان عضو هیات علمی دانشگاه اراک و از اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم در روز شنبه پنجم اسفند ماه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خادمیان در این جلسه گفت: پایان تاریخ یکی از دغدغه های همه بشر دوستان است، با توجه به اینکه بشر ناامید است و نزاع ها و جریان های خصمانه و جنگ طلبانه دیده می شود، عده ای خواهان این مفاسد یا ناظر آن هستند.

وی افزود: فطرت و وجدان بشریت منتظر یک منجی و یک نجات بخش و صدای دیگری هست.

حجت الاسلام خادمیان یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های متعدد بر این موضوع تاکید دارند که در مهمترین پیچ تاریخ هستیم و جهان شاهد تحولات مختلفی خواهد بود.

وی افزود: نبرد نهایی حق و باطل در کره زمین به مرحله بسیار حساسی رسیده است، در حالی که جبهه باطل روز به روز بیشتر در باتلاق نابودی فرو می رود، هر روز نشانه های جدیدی از پیشرفت و گسترش جبهه حق و عدالت خواهی و آزادگی در سراسر جهان هویدا می گردد.

عضو هیات علمی دانشگاه اراک و استاد مرکز تخصصی مهدویت قم گفت:  در این میان مطمئناً جبهه باطل به راحتی به شکست و نابودی خود رضایت نخواهد داد و تمام توان خود را جهت آزمودن آخرین بخت خود برای آغاز دوره ای جدید  از سیاهی و تباهی بر روی کره زمین بکار خواهد بست.

دوره آموزشی طرح یاران موعود دانشجویی در گرگان دوره آموزشی طرح یاران موعود دانشجویی در گرگان دوره آموزشی طرح یاران موعود دانشجویی در گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا